Lördag!

I går åkte vi och spelade frisbeegolf, men slutade vid hål 4 för att det fanns hur mycket myror som helst som skulle äta upp mig, blev biten flera ggr och det är inte skönt!!!!

Så vi gick till parken som dom hade där, hade med oss lite fika och bara  myste i värmen, tills jag upptäckte att det var femtioelva spindlar och små va dom jävlarna det hade precis vart en kläckning. Så satte mig på ungar istället.

Sen åkte vi och handlade hem lite mat, hem och åt grillad kyckling med potatissallad ch gud vad gott det var, även Markus tyckte det var hur gott som helst så som han åt.

Senare på kvällen så åt vi räkor, kex med ost och drack ett glas vin, men ett glas vin blev det inte alls, utan jag tror jag drack ett antal, Mikkis kom över och vi spelade Wii och sjung SINGSTAR! Hur kul som helst hade vi, eller jag iallafall, för jag vann :D...


Så pang var klockan halv 5, kanske dax att lägga sig i sängen ?  så vaknade Markus klockan 7, Jippi !
Men Micke var så gullig och gick upp för jag mådde inte bra alls.













Nu ska vi försöka komma igång här hemma, är så jäkla hungrig så ska försöka göra lite mat....

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0