FÖRLÅT!!

Hej alla underbara läsare som läser min blogg fast jag har vart hur dålig som helst på att skriva!

Jag kan börja med att berätta att vi har vart sjuka nu sen vi kom hem ifrån resan :/.
Markus hade feber och kräktes i 14 dagar nästan, jag fick vara på akuten några dagar till och från, har mått riktigt dåligt, brännde ju sönder mig när jag va utomlands, så jag såg ut som TORKAD SKINKA! och det gjorde så ont, jag fick morfin tabletter och det startade igång gallan och sen dess har jag bara haft problem. FYYY!

Markus har börjat på dagis också, så han går där Mån - Ons. Jätte fint dagis och jag älskar tjejerna som jobbar på Markus avdelning, dom är hur gulliga och gó som helst.. ¨

Jag söker heltids jobb och har hittat 40 st som jag fastnade för så vi får vänta och se och hoppas på att man kanske kan få gå på en intervju eller två :)!


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på till min underbara älskling i 30-års present, nått förslag?


Ska spela klart Bingo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0