En lång dag!

I morse vaknade vi klockan 7, Micke gick upp och gjorde kaffe så det stod på bordet när jag klev upp!
Så åt vi lite frukost för att sen lämna Markus på dagis vid 9. Jag och Micke åkte till Skärholmen och uträttade lite saker där, sen hem och söka massvis med jobb till mig!!
Micke åkte till jobbet vid 11.30 så när han gick satte jag mig vid datorn igen och fortsatte med att söka jobb, och jag måste säga det att de finns hur mycket jobb som helst överallt...
Vid 3 hämtade jag Markus ifrån dagis vi gick hem och bakade en kladdkaka som vi ska äta senare. Köttet ligger i kylen och drar åt sig all den goda krydda som jag kryddat den med, så blir kött och klyftpotatis eller nått sånt till middag idag.
Micke kommer inte hem förrän vid 20.30 ikväll och då är det min tur att gå till jobbet, vi hinner bara att mötas vid dörren nästan för jag börjar kl 22. Men så är han nog vaken när jag kommer hem också, hinner och prata sen sova igen, så kommer våran vecka att se ut. Och mina körtlar i kroppen vill inte ge sig, dom är stora som f*n, hoppas att det ger sig snart!


Nu ska jag mysa lite med Markus innan jag ska göra maten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0