Tid?

Tiden räcker inte till ibland känner jag. Har inte haft tid att skriva här på bloggen! Förlåt för de!

Men denna vecka har vart den bästa veckan på länge!

Började veckan med att handla lite paket och saker tills Markus fyller år, vart och kollat på andra saker som jag ska ha med mig inför resan, och jag blev så ledsen när jag va på apoteket och frågade efter vätskeersättning för barn, men fanns inte på nått apotek i hela Sverige. Dom har fått nått fel på leveransen och det skulle vara så bra om man kunde ha med sig vätskeersättning när vi åker utomlands! Men får se om man hinner få tag i nått innan vi åker!

Sen igår så fick vi ett brev på posten och jag blev så glad! I brevet så stod det att Markus har fått en dagisplats :).
På det dagiset som vi ville ha in han på, men det såg väldigt mörkt ut, för det var så många barn som skulle börja där så dom fick även öppna en ny avdelning och tack för de, för nu har Markus fått plats där :D!
Fick även hem mina kläder som jag har beställt ifrån Ellos och jag blev så nöjd! Det är bara sommarkläder, men passar skit bra på mig, sitter perfekt också!!

Idag ska jag äntligen gå till frissan och bli fin i håret, ska bli dunder blond haha, hoppas bara det blir snyggt!

Imorgon ska jag handla det sista till Markus födelsedag och på Lördag ska jag hämta tårtan och jobba och på söndag då ska det bli kalas här för då fyller min lilla prins ett år! Han blir stora killen! :)


Nu ska jag fixa lite här hemma och göra klar Markus skötväska så att allt är klart när Micke kommer hem för att hämta oss!

Ha en fin dag i det underbara vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0