Snart!

Om en liten stund är det 4 dagar kvar innan vi åker!
Fy vad jag mår illa, bara jag tänker på det så mår jag dåligt, jag är så jävulst höjdrädd och sitta i ett plan i 10 timmar och 45 min gör ju inte saken bättre, men tror vi kommer få en toppen semester!

Jag kan fortfarande inte fatta att ett flygplan kan lyfta, menar det är ju så tungt och det ska bara inte gå, haha nu flyger tankarna runt, runt och runt i mitt huvud!!

Har packat en massa idag och jag vet fortfarande inte om det är någonting vi har missat, vet ju inte riktigt vad man ska ta med sig, men finns säkert att köpa där nere!!

Nu ska jag sova, upp i morgon för att åka till Skärholmen och träffa Ida :)..


Sov sött alla fina där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0