Mys!

Idag började inte Micke förrän 10.30 så jag fick sovmorgon till klockan 10, men har sovit så dåligt inatt!
Jag och Markus lekte med hans nya leksaker som han fick igår när han fyllde år, men han kunde inte välja vilken han skulle leka med utan det blev alla..
Sen gjorde vi lite lunch och åt och jag skulle vara så duktig att tvätta som en tok idag och fixa lite saker inför resan men så blev det inte, för när jag la ner Markus i sängen för att han skulle sova så ville han inte fast han va så trött! Jag la mig brevid honom och höll om han men då somnade vi båda istället, men vad gjorde det?
Vi vaknade och ringde Titti som var på dagis och hämtade barnen så vi möttes här ute för att följas till affären för att handla. Fick även en avi idag så hämtade ut ett paket och det var till Markus som hade fått av hans kusiner som bor i Vilhelmina!

Han fick två tröjor och två leksaker, jätte fina. Tack så mycket för dom :)...


Så ikväll kom Titti och Stefan upp med barnen så dom lekte lite, medans vi satt och prata...
Micke jobbade till 18.30 idag så han har nästan nyss kommit hem. Har badat Markus också och han tyckte det va så kul med hans nya badleksaker som han hade fått!







Markus sover nu så jag och Micke ska sätta oss i soffan och bara ta det lungt!

Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: s o f i a e r i k s s o n

åh men tack så mkt! :)

Vi ska kolla va de bli så man kan förbereda sig lite mer sen!



hoppas ni alla hare bra där nere, massa kramar och pussar!

2011-03-09 @ 14:35:55
URL: http://sofiaerikksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0