Markus 1 år!

Är det bara jag som tycker att tiden bara flyger iväg när man har fått barn?
Markus fyllde 1år idag! Hurra hurra hurra!!!

Vi hade kalas idag och det kom 8 vuxna och 6 barn, Markus hade så kul så han ville inte sova idag men han somnade klockan fem ikväll!



Lägger upp lite bilder från idag!




Jag blev så nöjd med tårtan, och god va den också!



Markus fick en stor present ifrån kusinerna.



Kusin Jennifer hjälpte Markus att öppna paket!






Markus och hans två kusiner, Jennifer och Jessica



Markus och hans kompis Winn leker med den nya leksaken!


Min syster, jag och min systerdotter Jessica! Så synd att jag blundar på varje kort vi tog på oss!



Zakk och Stefan!



Winn!


Jennifer, Jag och Jessica.




Markus håller på att öppna sina paket!


Zaga!
Wega va också med på kalaset, men fick ingen bild på henne :/...



Markus med Farmor och Farfar!











Tog inte kort på alla presenter!
Men TUSEN TACK för alla fina presenter Markus fick idag, och alla som har grattat han både över nätet och via telefon, och tack även till ni som kom och gjorde hans dag underbar!



Här ser ni en trött Markus efter flera timmar med lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0