Hej!!

Hejsan alla underbara läsare, nu är klockan snart fem på morgonen och jag känner mig ganska lugn fast en viss känsla finns i kroppen, men kan inte förklara den. Men känns som om att jag är orolig, stressad eller helt borta, är det den som kallas RESFEBER? kan inte fatta att jag har bokat en resa som är nästan 11 timmar lång när jag är så flygrädd...

Min svärfar kommer hit och hämtar oss klockan 6 jag vet att det är tidigt för vi åker inte förrän klockan 10.30 men köerna här i Stockholm är hemska på mornarna.

Så jag kommer att sitta vid hotellets dator lite och skriva några inlägg och kanske få upp någon bild!



Puss på er och ha en underbar dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0