Bilder!

Jag tänkte lägga upp bilder för ni som inte har min facebook så ni får se lite hur våran semester är. Inte så många bilder ikväll med det kommer komma fler!








Hugo och Micke

Jag och våran nya vän ifrån NY.
Och dom va med på min födelsedag och beställde in en tårta, så när vi hade ätit klart så kom det in tre stycken kockar och sjöng för mig och hela resturangen sjöng med! Underbar känsla!

 Världens godaste tårta!





Ikväll har vi vart på en mexikansk restaurang vi fick 4 rätters middag men fyfan vad stark maten va! Kändes som om att det började koka i kroppen och att man fick blodsmak i munnen så kunde inte äta upp allt! Men det var en upplevelse!!

Imorgon ska vi träffa Priscilla och Hugo, ska gå ner till stranden och sola sen spela lite tennis och äta gott!

Vi tjejer vann ju i minigolf mot killarna och det var första gången jag nånsin har spelat golf, men det slutade med att jag fick en golfboll i huvudet och det är fan inte skönt! Man bordes ju ha hjälm på huvudet ;P...



Nu ska vi lägga oss och glo lite på film sen sova! Natti alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0