Barceló Puerto Plata!

Oj igår när vi kom hit till hotellet så säger dom åt oss att vi inte skulle få ha vårat dubbelrum utan vi skulle få bo i en Juniorsvit, och jag visste inte vad jag skulle säga när vi kom in i rummet, men först tvrum/köket så fanns det en soffa och två fåtöljer, en tv och ett barskåp, bord med fyra stolar!  Sen i sovrummet, en tv, och en super fin bänk, stor spegel, en bänk till med en spegel ovanför, dubbel säng. Bord med finare stolar till, ett annat rum med garderob...
Vi har stor toalett och badkar. Vi har även två stora balkonger!


Idag har vi vart och sola/bada... Har en privat bubbelpool! och gud så varmt det är, när drinkarna är slut så kommer dom och fråga vad man vill ha mer att dricka behöver inte röra mig alls.!!
På måndag ska vi åka och kolla på fabriken där dom gör rom, sen åka runt på andra ställen! Också ska vi besöka paradisön men dit ska vi inte på måndag utan nån annan dag...


Livet är underbart, skulle faktist kunna bo här. Alla som bor på denna ö är hur trevliga och goa som helst. Har inte sett ett enda KRYP! Och det finns hur många olika maträtter som helst, allt från korv till fina köttbitar. På resturangen där vi äter finns allt. Korv, kött, Fisk, Potatis, Pasta, Sallader, bröd av alla sorter, olika ostar, och annat smått och gott pålägg. Sen finns alla olika frukter, Munkar, Muffins, Kakor och allt sång gottigott gott...

Nej jag känner verkligen att jag vill bo här. Har inte vart in till stan ännu men gud vad jag trivs!!



Jag på Arlanda, syns det att jag är rädd eller vad? haha...
Men jag märkte det att jag inte alls va rädd för att flyga längre, det var bara landningen som jag va rädd för. Markus han sov hela vägen nästan, ne men vid lyft så sov han. Sen när han va vaken så flirtade han in sig hos alla runtomkring oss på planet!




Här är vi 11.800 Meter upp i luften!



Micke och Markus igår när vi kom fram




En kvällsbil från våran balkong, suddig är den för jag glömde sätta på blixten!




Jag igår kväll!




Vägen till stranden





Markus och Micke badar i våran pool. :)



Nu är klockan snart 17.00 och ser att den är 22.48 hemma i Sverige...


kommer nog lägga upp fler bilder snart! Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0