PENGAR!!!

Japp nu vet jag precis vad jag vill ha i födelsedagspresent, jo jag önskar mig pengar så jag kan fixa håret innan vi åker utomlands, har önskat mig det i födelsedagspresent  nu fem år på raken, haha och snart fem år till hahahaha...
Nej men jag är så less på mitt hår nu :/, jag börja bli så mörkhårig och jag vill vara ljus och kan inte sätta upp håret längre för då syns allt det svarta som har vuxit ut...

Vill även permanenta håret fast det ska jag vänta med tills jag får råd, det kan man ju göra hemma också men finns det någon som kan? haha..

♥GRATTIS till min storebror / Markus gudfar som fyller år idag :)♥


Nu blir det natten!

GE MIG PENGAR ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0