Ojdå!

Oj nu är det mycket som händer...

Igår när jag vaknade så hade jag så jävla ont i foten, det blev bara värre och värre, så mina underbara grannar hade kryckor som jag får låna, TUSEN TACK! Utan kryckorna kan jag inte göra nånting typ.. Jag var alldeles röd under foten och sen på kvällen började jag bli svullen och blå. Ringde doktorn fick tid 11.45 idag, och min doktor är ju den bästa i hela världen tror jag. Han såg direkt att jag har inflammation i foten, men ingenting låg i, han trodde först att jag hade blive biten eller fått in ett hårstrå eller sten. Men ingenting låg där innte. Så nu har jag fått medicin och hoppas av allt jag har att jag blir bra inom en vecka för om inte så ska jag tillbaka och kanske få en kortisonspruta och det vill vi ju såklart inte!
Kan inte röra foten för det gör så fruktansvärt ont. Men nu ska vi se ljust och kommer bli bra av tabletterna som jag fick och den heter Diclofenac T ratiopharm.

Snart är det Mars också. Markus fyller ett år då och han ska få en massa vaccinationer inför resan, ska köpa allt som ska med och sen åker vi den 17e Mars. Så jag får fira min födelsedag i Dominikanska republiken :)...
Jag känner mig sjukt stressad!
Men en sak har jag då gjort och det är att jag har köpt en resväska, hittade ne super billig här i centrum, den kostade bara 200 kr och snygg!!







Nu väntar jag på att Micke ska komma hem så han kan ta Markus medan ja gör mat!!


Ha det så bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0