DOMINIKANSKA REPUBLIKEN :)

Ja nu är det bara 35 dagar kvar tills  vi sitter på flygplanet på väg till Dominikanska Republiken :)..
Har beställt all inclusive vilket innebär att frukost, lunch och middag, lokala drycker och vissa aktiviteter på hotellet är inkluderat i resans pris. På avresedagen gäller All Inclusive fram till avresan.

På detta hotell ingår:
* Frukost-, lunch- och middagsbuffé med måltidsdrycker (lokalt vin, öl, läsk eller mineralvatten).
* Fria drycker (mineralvatten och läsk) och lokala alkoholdrycker i barerna.
* Dagliga aktiviteter som till exempel strandvolleyboll, aerobic och vattengymnastik, bordtennis och fotboll samt kvällsunderhållning.
* Gratis solstolar på stranden, strandbar (öppen kl. 10.00-17.00) och snack/lunchbar (öppet kl. 12.00-15.00).

Tror jag kommer trivas jätte bra där!! Blir borta i 15 dagar, sola och bada, längtar verkligen.!

Har beställt en massa kläder som jag går och väntar på, inte bara till mig även till Markus och Micke också :)
Vet faktist inte alls vad man ska ta med sig, men välling ska packa ner mycke välling och matburkar till Markus.

Och på flyget så får vi gratis mat och det känns jättebra för vi åker ändå i 10 timmar dit och 9 hem...

Lite bilder hade jag tänkt lägga upp :)









Visst ser det underbart ut! Kan inte fatta att jag ska dit om bara 35 dagar! Jippi :)

Nu ska jag vara lite mer med Markus, ha en bra kväll!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0