Bara bra saker!

Hejsan!

Har inte vart inne på bloggen nu på några dagar.
Tänkte börja med att skriva lite om resan vi ska till.

Vi skulle ju först till Egypten men alla resorna dit blav avbokade, vilket jag tror alla redan vet!
Och vi visste inte alls vart vi skulle åka, men efter en massa timmar framför datorn så bestämde vi oss för Dominikanska Republiken. Så ringer Ving vårt resebolag som vi ska åka med, och dom säger att hotellet vi skulle bo på inte finns kvar i deras resor, för dom har gas värme eller vad det nu heter och det är olagligt att ha. Så jag trodde att vi inte skulle få åka igen och börja känna mig något irriterad, så frågade Micke vad som kommer att hända nu? Hon svarade att vi kan få bo på ett annat hotell som va 4stjärnigt och jag blev super glad från 2 stjärnigt till 4 stjärnigt klart man inte tackar nej då! Gick in och kollade vad den redan skulle kosta och den skulle kosta 10.000kr mer än våran som vi hade beställt först, och det bästa av allt är att vi inte behöver betala mellanskillnaden :)...
Så nu är det inte många dagar kvar tills vi sitter och solar i 30 graders värme :D.
Längtar men endå inte för jag är så flygrädd och ska sitta och åka i 10 timmar!! Men tror det är värt de ;)...
Har fått hem massa kläder som vi har beställt inför resan också, köpte en soldräkt till Markus med solfaktor 50+, och den kan han även bada med :). Allt kommer bli super bra :)...

I Onsdags jobbade jag från kl 7 på morgonen till klockan 13.30, Micke började klockan 10.30 och ingen dagisplats till lillgubben våran, Micke skulle ta med Markus på jobbet men så kom han på att våra grannar ovanför oss har tjatat länge på att få ha honom ett tag så Micke gick upp och frågade, och dom ville gärna ha honom. Dom har inga egna barnbarn så hon blev jätte glad'! Han kom ner på kvällen och tackade jätte mycket för att dom fick ha Markus och att han aldrig ha sett hans fru så där glad i hela hans liv, så igår kom hon ner och tog Markus igen. Haha det är ju underbart att se hur glada en del kan bli!


Till veckan kommer vi ha fullt upp, Markus fyller år nästa söndag, städa fixa lite paket, tårta och massa annat smått och gott inför kalaset :)..

Nu ska jag sätta mig och mysa med Markus, ha en bra dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0